خاطرات تلخ من

حرفهای خودمانی

خاطرات تلخ من

حرفهای خودمانی

دلنوشته هایی از یک جوان که در جوانی در حین سیاهی مو از درون پیر است و در آرزوی مرگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حرف دل

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ

این چند روز دلم گرفته

چند روزی است که به خاطر خیانت دلم گرفته بود. با خودم کنا آمده ام اما بازهم دلم برایش تنگ می شود. چرا؟ واقعا چرا این دوره اینگونه شده است؟

حضرت آقا از جانبازان دیدار نمودند جانبازی از ایشان پرسید آقا چرا حکم جهاد نمیدهید آقا در پاسخشان عرض کردند من حکم جهاد را داده ام.

حرف آقا خیلی مفهوم دارد. سال های مکرر نام سالها را با جهاد گفتند. جهاد فرهنگی، جهاد اقتصادی!

چرا ما نمیتوانیم حرف آقا را درک کنیم؟ چرا ما از فرهنگ غرب استفاده می کنیم؟ چرا وقتی کسی به دانشگاه می رود اخلاق و طرز فکرش تغییر میکند؟

چرا کسی به درد برخی از ما جوانها گوش نمیدهد که می گوییم جنگ نرم بیش از آن چیزی که فکرش را میکنند در ما، در دانشگاه ها و دیگر نقاط حساس نفوذ کرده است؟

ما به فرهنگ ایرانی بودن و همبستگی نیاز داریم اما تبلیغات ما، فیلمها و سریالهای ما از فرهنگ غرب نشأت گرفته است.

من به شخصه شکایت دارم. از خودم از تو از همه که دانسته و ندانسته فرهنگ، طرز فکر و اخلاق غربی را ترویج و در روحیه ما تاثیر گذاشته است.

  • امین مرتضوی

حرفهای خودمانی

دردو دل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی